Κρύσταλλος

Κρύσταλλος

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Απάντηση στο θέμα: "ΑΕΙ εναντίον ΤΕΙ η μάχη συνεχίζεται"


ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΠΟ TO BLOG TROKTIKO ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

"Θα συμφωνήσω με πολλούς από έδω μέσα που λένε πως σε καμμιά περίπτωση τα ΤΕΙ δεν πρέπει να εξισωθούν με τα ΑΕΙ όχι για λόγους ανωτερότητας αλλά για άλλους αντικειμενικούς λόγους. Δεν θεωρ'ω τον εαυτό μου καλύτερο από πολλά παιδιά που έχουν σπουδάσει στα ΤΕΙ και δεν δέχομαι την άποψη πως οι απόφοιτοι τους είναι κατώτεροι από εκείνους των ΑΕΙ γιατί έχω δουλέψει με πολλούς αξιόλογους τέτοιους ανθρώπους. Αλλά για...
να υπάρχει δικαιοσύνη για τους κόπους που έκανε ο καθένας όταν ήταν μαθητής και φοιτητής θα πρέπει να υπάρχει μια ανάλογη ανταμοιβή από το κράτος. Δεν γίνεται εγώ που έλιωσα στο διάβασμα και έβγαλα 19.5 και πέρασα σε κάποιο ΑΕΙ να έχω την ίδια αντιμετώπιση με κάποιον που ενώ εγώ πιεζόμουν, εκείνος ήταν χαλαρός και πέρασε σε κάποιο αντίστοιχο ΤΕΙ με της σχολής μου. Κάπως θα πρέπει να ανταμοιφθώ για τους κόπους μου. Και για ν αμην γελιόμαστε αν κάποιος είναι ικανός και άξιος θα πάει μπροστά ανεξάρτητα από αν έχει πάει ΤΕΙ ή ΑΕΙ.

Και για να απαντήσω στον φίλο που έκανε λόγο γι ατα φροντιστήρια, θα ήθελα να του πω οτί στη ζωή μου δεν έκανα ποτέ όυτε μία ώρα φροντιστήριο ή ιδιαίτερα αλλά με προσωπικό διάβασμα πέρασα στο Πολυτεχνείο με 19200 μόρια και χωρίς να είμαι κανά τέρας εξυπνάδας. Και ξέρω αρκετά τέτοια παραδείγματα φίλων μου που πέρασαν σε πολύ υψηλόβαθμες σχολές"

ΠΗΓΗ: http://troktiko.blogspot.com/2009/09/blog-post_5547.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: